Stając przed dylematem, gdzie zakupić meble i sprzęt do kuchni, zastanawiamy się: wybrać stolarza, kupno przez internet czy studio mebli kuchennych? Sporo zależy od zasobności naszego portfela, jednak z całą pewnością wizyta w studiu mebli kuchennych będzie najbardziej korzystna.
Pomoc na miejscu
Ważne jest także to, że w salonie zawsze jest ktoś, kto doradzi i podpowie. W przypadku jakichkolwiek reklamacji wiemy, gdzie szukać pomocy i rozwiązań.
— Jeżeli studio sprzedaje wyroby produkowane przez fabryki, w przypadku jakichkolwiek problemów zawsze mogę zwrócić się z prośbą o pomoc do producenta — mówi Tomasiak. — Również kwestie reklamacji są bardziej przejrzyste. Fabryka, która produkuje tysiące szafek miesięcznie, zazwyczaj nie ma problemu z realizacją reklamacji na jedną ,,deskę”. Stolarz często, by cokolwiek załatwić, musi kupić cały arkusz płyty — dodaje nasz ekspert.
Gwarantowana gwarancja i bonusy
Produkty fabryczne w Polsce objęte są 2-letnią gwarancją. Nawet jeśli studio splajtuje, zmieni właściciela – producent w okresie gwarancji będzie starał się wywiązać ze zobowiązań. Oczywiście każde studio wystawi nam dokument potwierdzający zakup. Forma płatności też ma znaczenie. Zakupów możemy dokonać rozkładając zapłatę na wygodne raty. Umowę zawieramy z bankiem za pośrednictwem sprzedawcy.
Projekt, wycena i wiesz, na czym stoisz
Do studia mebli kuchennych udajmy się z samodzielnie zrobionymi pomiarami oraz ze zdjęciami pomieszczenia zrobionymi choćby telefonem. W oparciu o te dane projektant przygotuje wstępny projekt i wycenę. Jeżeli zaakceptujemy przedstawioną propozycję, możemy zaprosić projektanta do dokładnego obmierzenia pomieszczenia. Zazwyczaj na tym etapie studia pobierają kilkusetzłotową zaliczkę.
kr
WAŻNE
Odbierając meble i sprzęt, przypilnujmy, aby dostać instrukcje i karty gwarancyjne. Dopilnujmy też, aby osoby instalujące urządzenia wpisały w gwarancji numer uprawnień i podpisały się.
WAŻNE
Jeżeli w okresie gwarancji będziemy zgłaszać reklamację – pierwsze pytanie na infolinii będzie brzmieć: czy ma pan/pani kartę gwarancyjną podbitą przez instalatora? Dotyczy to urządzeń, których podłączenia zgodnie
z instrukcją musi dokonać instalator: płyty gazowe, płyty elektryczne, urządzenia nieposiadające fabrycznych wtyczek elektrycznych.
Komentarze (1)
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
Basia #2030351 | 83.9.*.* 20 lip 2016 22:21
Firma ,,Atom" to profesjonaliści,starają sie i dobrze im to wychodzi
Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! odpowiedz na ten komentarz